[ Pobierz całość w formacie PDF ]
jeżeli takowe istnieją:
5) INFORMACJE DOTYCZCE ROZWIZANIA UMOWY
jeżeli zawarto umowy powiązane informacje dotyczące możliwości rozwiązywania takich umów
i skutków ich rozwiązania:
warunki, na jakich umowa może być rozwiązana, skutki rozwiązania umowy i informacje o wszelkich
kosztach obciążających konsumenta w związku z jej rozwiązaniem:
Dziennik Ustaw Nr 230 13435 Poz. 1370
6) POZOSTAAE INFORMACJE
informacje o zasadach administrowania, zarzÄ…dzania i utrzymywania miejsca zakwaterowania oraz
dokonywania w nim napraw, wraz z informacją, czy i na jakich warunkach konsumenci mogą wpływać
na decyzje dotyczące takich spraw oraz czy mogą oni mieć udział w ich podejmowaniu:
informacje o możliwości zawarcia umowy pośrednictwa w odsprzedaży timeshare lub długotermino-
wego produktu wakacyjnego, informacje o warunkach, na jakich umowa taka może być zawarta oraz
o kosztach związanych z dokonaniem na jej podstawie odsprzedaży praw z umowy timeshare:
informacje o języku lub językach, które mogą być używane do komunikacji z przedsiębiorcą w związku
z umową, w szczególności w związku z administrowaniem, zarządzaniem i utrzymaniem miejsca zakwa-
terowania, wprowadzaniem podwyżek opłat oraz przy rozpatrywaniu skarg i wniosków:
informacje o możliwości pozasądowego rozwiązywania sporów, jeżeli istnieje taka możliwość:
Potwierdzenie odbioru informacji:
Podpis konsumenta:
Dziennik Ustaw Nr 230 13436 Poz. 1370
Załącznik nr 2
WZÓR
STANDARDOWY FORMULARZ INFORMACYJNY DOTYCZCY UMOWY
O DAUGOTERMINOWY PRODUKT WAKACYJNY
Część 1
Imię i nazwisko lub nazwa (firma), oraz adres miejsca zamieszkania lub adres siedziby przedsiębiorcy lub
przedsiębiorców, którzy będą stroną umowy:
Krótki opis produktu:
Określenie treści prawa lub praw będących przedmiotem umowy:
Okres korzystania z prawa lub praw będących przedmiotem umowy oraz, w przypadku gdy umowa zawarta
jest na czas określony, czas trwania umowy:
Data, od której konsument może korzystać z prawa lub praw będących przedmiotem umowy:
Cena, jaką konsument ma zapłacić za nabycie prawa lub praw będących przedmiotem umowy, w tym wszel-
kie okresowe koszty mogące wynikać z zakwaterowania, podróży oraz innych nabywanych usług (wymienić
nabywane usługi):
Harmonogram płatności, określający wysokość równych rat w każdym roku trwania umowy oraz terminy ich
płatności:
Czy po pierwszym roku trwania umowy możliwa jest waloryzacja wysokości kolejnych rat w celu utrzymania
ich realnej wartości, np. przez uwzględnienie inflacji?
Zwięzły opis dodatkowych kosztów obciążających konsumenta; rodzaj kosztów i określenie ich kwot
(np. roczne składki członkowskie):
Zestawienie podstawowych usług udostępnionych konsumentowi (np. zniżka na zakwaterowanie w hote-
lach, zniżka na przeloty samolotem):
Czy wszystkie opłaty za te usługi zostały uwzględnione w wyżej wymienionych kosztach?
Jeżeli nie, należy określić, co uwzględniono w kosztach, a co jest dostępne za odrębną opłatą (np. roczna
składka członkowska obejmuje pobyt w hotelu przez 3 noce, a wszelkie inne koszty zakwaterowania muszą
zostać odrębnie opłacone):
Czy przedsiębiorca zobowiązał się do przestrzegania kodeksu lub kodeksów dobrych praktyk? Jeżeli tak,
należy wskazać miejsce, w którym można zapoznać się z ich treścią:
Część 2
Informacje ogólne
Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej
zawarcia lub od dnia doręczenia dokumentu umowy, jeżeli dzień ten następuje po dniu jej zawarcia.
Przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zakazane jest żądanie lub przyjmowanie od konsumen-
ta jakichkolwiek świadczeń określonych w umowie, w szczególności zaliczek, pisemnego oświadczenia
o uznaniu długu, blokady rachunku bankowego, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych.
W terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania do zapłaty należnej przedsiębiorcy raty konsument może
umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym. Konsument nie odpowiada za szkodę spowodowa-
[ Pobierz całość w formacie PDF ]